Ta strona używa cookies

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.

Poznaj naszą politykę cookie.

OK, ROZUMIEM
VETO - gry i bitewniaki

Twoja
sakiewka
000

zaloguj się
zarejestruj
PL/EN

Boże Igrzysko: Magnaci
(Ocena ogólna: 0.0/5)

Wejdź w świat magnackich intryg!

  • Ładna oprawa graficzna
  • Postacie historyczne
od 2 do 5 graczy od 30 do 60 minut

Nowoczesna gra planszowa dla 2 – 5 graczy, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i interakcji. Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów od jej rozkwitu w okresie Unii Lubelskiej, aż po Targowicę i upadek państwa polsko – litewskiego.

Gracze wcielają się w role magnatów, którzy dążą do rozwoju potęgi własnego rodu w sprzyjającym fortunie momencie: szczytowego rozkwitu Unii Polski i Litwy. Do walki o prestiż i posiadłości ziemskie stają najznamienitsze rody: Leszczyńscy, Potoccy, Radziwiłłowie, Sapiehowie, oraz Zamoyscy.

Podczas rozgrywki gracze będą zarządzać talią swych postaci tak, by w konkurencji z innymi, osiągnąć jak najwięcej na każdej z płaszczyzn życia Rzeczpospolitej. Wpływy graczy ścierać się będą przy kształtowaniu polityki wewnętrznej państwa, a także w odpowiedzi na zewnętrzne zagrożenia i szanse wynikające z sytuacji międzynarodowej. I tak, jak to miało miejsce w rzeczywistości, los kraju będzie wynikiem sumy działań najpotężniejszych magnackich rodów. Jeśli gracze zatracą się we wzajemnej walce o tytuły i przewagi, Rzeczpospolita upadnie pod naporem ościennych mocarstw.

Zawartość pudełka

  • kolorowa instrukcja z licznymi przykładami,
  • gruba, kartonowa, pięknie zilustrowana plansza,
  • 119 pięknie zilustrowanych kart do gry,
  • 5 drewnianych pionków magnatów,
  • 3 drewniane pionki rozbiorów,
  • 5 drewnianych pionków sejmu niemego,
  • 1 drewniany pionek czarnych chmur,
  • 3 drewniane pionki budowli (pałac, klasztor, twierdza),
  • 175 kartonowych znaczników posiadłości,
  • 12 kartonowych znaczników królów,
  • 5 kartonowych znaczników przewagi/dominacji,
  • kartonowa wypraska zabezpieczająca komponenty,
  • karta pomocy gracza,
  • konspekt lekcji historii,
  • woreczki strunowe na elementy gry.
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.