Ta strona używa cookies

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.

Poznaj naszą politykę cookie.

OK, ROZUMIEM
VETO - gry i bitewniaki

Twoja
sakiewka
000

zaloguj się
zarejestruj
PL/EN

Neuroshima HEX 3.0: Stalowa Policja
(Ocena ogólna: 0.0/5)

Nieśmiertelna polska gra w 3 odsłonie!

  • dynamiczna rozgrywka
  • jedna z najlepszych gier taktycznych!
  • piękne wykonanie
  • każda rozgrywka jest niepowtarzalna!
od 2 do 4 graczy od 30 do 45 minut

Uwaga - to jest rozszerzenie.  Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.
 

Zaletą armii jest ogromny potencjał budowania silnych stanowisk ogniowych (Moduły wzmacniające i zwielokrot niające strzał), a także mobilne jednostki potrafiące odbijać wrogie ataki. Ponadto dzięki cesze Sztabu armia łatwo eliminuje najgroźniejsze ataki.
 
Wadą armii jest niezbyt wysoka inicjatywa i posiadanie tylko jednego żetonu Ruchu

Zawartość pudełka

  • Zestaw zawiera:
  • -35 żetonów armii
  • -znaczniki ran i armii
  • -instrukcja
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.