Ta strona używa cookies

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.

Poznaj naszą politykę cookie.

OK, ROZUMIEM
VETO - gry i bitewniaki

Twoja
sakiewka
000

zaloguj się
zarejestruj
PL/EN

Neuroshima HEX 3.0: Smart
(Ocena ogólna: 0.0/5)

Nieśmiertelna polska gra w 3 odsłonie!

  • dynamiczna rozgrywka
  • jedna z najlepszych gier taktycznych!
  • piękne wykonanie
  • każda rozgrywka jest niepowtarzalna!
od 2 do 4 graczy od 30 do 45 minut

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały   się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną.

Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.


Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.

Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.

Uwaga - to jest rozszerzenie.  Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0

Zawartość pudełka

  • Zestaw zawiera:
  • -35 żetonów armii
  • -znaczniki ran i armii
  • -instrukcja
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.