Ta strona używa cookies

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.

Poznaj naszą politykę cookie.

OK, ROZUMIEM
VETO - gry i bitewniaki

Twoja
sakiewka
000

zaloguj się
zarejestruj
PL/EN

Talisman: Magia i Miecz - Kraina Ognia
(Ocena ogólna: 4.5/5)

Talisman: Magia i Miecz - Kraina Ognia

  • Nadciągają Ifryty
  • Herosi muszą ocalić krainę przed niewolą
od 2 do 6 graczy od 90 do 150 minut

Twórcy Korony Władzy wrócili !

Do krainy powróciły Ifryty. Wypełzły ze swojego podziemnego królestwa by zniewolić mieszkańców powierzchni. Ich potęga nie zna litości wszyscy muszą się przed nią ugiąć. Fala zniszczenia przetacza się po krainie. Tylko nieliczni śmiałkowie są w stanie się im przeciwstawić!

Gracze ponowni muszą pokierować bohaterami by ocalić ich samych jak i losy krainy. Dodatek Kraina ognia wprowadza kolejne nowe mechaniki które zmuszą graczy do kolejnych heroicznych wysiłków, blisko 100 kart związanych z dodatkiem oraz alternatywne zakończenia.

Zawartość pudełka

  • 81 nowych kart Przygód,
  • 19 nowych kart Zaklęć,
  • 19 kart Terenu,
  • 3 karty Alternatywnych Zakończeń,
  • 4 karty Poszukiwaczy z plastikowymi figurkami 34 żetony Spalonej ziemi
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

filiptomczak10

(Ocena ogólna: 5.0/5)

Polecam

rewer.kat

(Ocena ogólna: 4.0/5)

Kolejny epicki dodatek, wydawało by się niczym nie różniący się od poprzednich małych dodatków. Lecz nic bardziej mylnego. Poziom trudności wzrasta w nim wielokrotnie, palone ziemie i przedmioty znacząco utrudniają początkowy rozwój postaci. Nie jest jednak tak źle, jeśli posiada się już wszystkie dodatki i ma w pełni rozbudowaną talię kart przygód, wtedy karty z Krainy Ognia giną w tłumie i tylko czasami są losowane. Dlatego nie polecam tego dodatku jako pierwsze rozwinięcie do zakupienia. Jakość figurek, kart i żetonów jak zwykle na najwyższym poziomie. Nowe postacie znajdują swe miejsce wśród innych i chyba tradycyjnie już są leciutko bardziej przypakowane od podstawowych.