Ta strona używa cookies

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.

Poznaj naszą politykę cookie.

OK, ROZUMIEM
VETO - gry i bitewniaki

Twoja
sakiewka
000

zaloguj się
zarejestruj
PL/EN

Star Wars Przeznaczenie: Zestaw Dla 2 Graczy
(Ocena ogólna: 5.0/5)

Dwufrakcyjny starter!

  • Wejdź w świat Gwiezdnych Wojen
  • Walcz po stronie Imperium lub Rebelii
  • Poczuj potęgę Mocy!
od 2 do 2 graczy od 20 do 45 minut

Zestaw podstawowy dla dwóch graczy Star Wars: Przeznaczenie zawiera dwie 23-kartowe talie, zasady i wszystkie żetony zasobów, osłon i obrażeń potrzebne do gry, dzięki czemu wspólnie z przyjacielem możesz od razu zasiąść do dynamicznego pojedynku.

swd08_cardfan_01

Siły Porządku

Zestaw dla 2 graczy do Star Wars: Przeznaczenia zawiera kilka kart z wcześniejszych zestawów, jak i zupełnie nowe postaci prosto z nadchodzącego filmu Star Wars: Ostatni Jedi.

23-kartowa talia złoczyńców oparta została o nowe wersje Kylo Rena i Kapitan Phasmy. Kylo Ren wart jest 14 (wersja zwykła) lub 17 (wersja elitarna) punktów. Dzięki trzem ściankom z symbolami obrażeń, Kylo Ren może stać się dla Twojej talii główną postacią zadającą obrażenia, a ścianki z zakłóceniem i zasobem zapewniają dobry balans postaci i dobrze wpasowują się w styl talii. Jego zdolność specjalna jest podobna do poprzedniej wersji tej karty, jednak z kilkoma istotnymi zmianami. Zdolność polega na tym, że wybierasz kolor, a następnie podglądasz kartę z ręki przeciwnika i, jeśli kolor się zgadza, zadajesz postaci 2 obrażenia. Najważniejsze jednak jest to, że ta zdolność nie jest akcją i działa po tym, jak aktywujesz postać.

swd08_kylo-ren swd08_captain-phasma

Kylo Renowi towarzyszy nowa wersja Kapitan Phasmy. Na kości Phasmy znajdziemy dwie ścinaki z obrażeniami, jedną ze skupieniem, jedną z zasobem i zdolność specjalną. Symbol specjalny pozwala Phasmie zadać postaci 2 obrażenia lub 3, jeśli na tej postaci jest już 6 obrażeń. Pozwala to Phasmie „wykończyć” przeciwników, którzy znajdują się na skraju śmierci. Dzięki agresywnym postaciom z tego zestawu nie jest też trudno doprowadzić ich do tego stanu.

W talii złoczyńców znalazły się także bronie kojarzone z przedstawionymi wyżej postaciami. Blaster Kapitan Phasmy to unikatowa broń, która na trzech ściankach zadaje obrażenia dystansowe, na jednej przedstawia modyfikator obrażeń, a na ostatniej zasób. Broń z pewnością jest potężna, ale jej zdolność specjalna sprawa, że głównie będzie znajdowała miejsce z taliami opartymi na jednej z dwóch wersji Phasmy. Nowy blaster posiada słowo kluczowe Przepisanie tylko dopóki jest dołączony do Kapitan Phasmy.

swd08_phasma-blaster swd08_crossguard-lightsaber

Znany wszystkim Miecz o krzyżowym ostrzu Kylo Rena również znajduje się w tej talii. Za dwa zasoby otrzymujemy bardzo ciekawą broń, która na dwóch ściankach przedstawia symbole obrażeń, a na pozostałych osłonę, zasób i symbol specjalny. Symbol specjalny może zostać wykorzystany, aby zadać postaci 2 obrażenia lub 3, jeśli cel ma na sobie jakieś żetony osłon. Czyni to z Miecza o krzyżowym ostrzu jedną z najgroźniejszych broni w całej grze, a jeśli zostanie on zagrany na Kylo Rena, pozwala zadać jedno obrażenie postaci, co czyni z niego jeszcze groźniejszy oręż.

Aby jeszcze bardziej zwiększyć zagrożenie, jakie będzie stanowił dla przeciwnika Kylo Ren, warto dołączyć do niego Unieruchomienie Mocą. To ulepszenie za dwa zasoby zapewnia nie tylko symbole zakłócenia, osłony i zasobu, ale także dwie ścianki z symbolem specjalnym. Dzięki zdolności na karcie, możesz usunąć kość z obrażeniami dystansowymi i zadać jedno obrażenie postaci.

swd08_praetorian-guard

Unieruchomienie Mocą z pewnością pomaga chronić swoje postaci, jednak co w przypadku, kiedy zmasowana siła ognia przeciwnika zagraża jednemu z Twoich złoczyńców? Z pomocą przychodzi Gwardia Pretoriańska. Dołączone do postaci ulepszenie zapewnia solidną kość z trzema ściankami obrażeń wręcz, jedną osłonę i zasób, a także daje postaci słowo kluczowe Strażnik.

Zarówno Kylo Ren, jak i Phasma specjalizują się w zadawaniu obrażeń postaciom przeciwnika, stąd też pole bitwy, które znalazło się w tej talii, odzwierciedla ich zabójcze zapędy. Po zajęciu Pokładu hangarowego możesz ujawnić wierzchnią kartę z talii przeciwnika i jeśli okaże się ona wsparciem lub wydarzeniem – zadać dowolnej postaci 1 obrażenie. Podobnie jak Kylo Ren, to pole bitwy pozwala zadawać obrażenia, zapewniając jednocześnie podstawową wiedzę planach wroga.

Ostoja światła

Po przeciwnej stronie do walki stają Rey i Poe Dameron. Oboje w nowej wersji, która zmienia oblicze tych postaci i zapewnia inne możliwości taktyczne.

Koszt Rey podniósł się do 12 punktów za wersję zwykłą i 15 za elitarną. Patrząc jednak na kość i zdolność, nie można się dziwić. Niezwykle uniwersalna kość zapewnia dwa symbole obrażeń i po jednym odrzuceniu karty, osłonie i zasobie. Osłony będą też niezwykle istotne dla Rey – za każdym razem, kiedy jest aktywowana, a znajdują się na niej jakieś osłony, może zadać jedno obrażenie dowolnej postaci.

swd08_rey swd08_poe-dameron

Rey świetnie wspomaga Poe Dameron, zapewniając jej stały dopływ osłon ze swojej zdolności specjalnej. Jego kość także będzie niezwykle użyteczna. Mimo że nie przoduje w zadawaniu obrażeń (2 ścianki), to jedna ze ścianek przedstawia skupienie o wartości 2, a pozostałe zasób i zdolność specjalną. Zdolność, poza rozdaniem jednej tarczy, pozwala także na obrócenie dowolnej kości na inną ściankę – także kości przeciwnika!

Kolejnym źródłem osłon jest Miecz świetlny Rey. Jest to broń o koszcie 3, która znacznie podnosi zdolności bojowe postaci, posiada słowo kluczowe Przeniesienie oraz zapewnia jedną osłonę po zagraniu jej na postać lub dwie osłony, jeśli zostanie zagrana na Rei.

W talii nie mogło tez zabraknąć Blastera Poe Damerona. Jest to broń dystansowa, która może nie zadaje horrendalnych obrażeń ze swojej kości (jedna ścianka z 2 obrażeniami dystansowymi i jedna z modyfikatorem +2 do obrażeń dystansowych), ale dołączona do Poe na zdolności specjalnej zadaje aż 3 obrażenia.

Dołączenie do jednej z postaci Wewnętrznej siły znacznie podniesie jej wytrzymałość. Za dwa zasoby otrzymujemy ulepszenie z 1 symbolem skupienia, 2 osłonami, 1 zasobem i 2 symbolami specjalnymi. Dzięki zdolności karty możesz przenieść 1 obrażenie ze swojej postaci na postać przeciwnika, na której nie ma żadnych osłon. Dzięki temu możesz „leczyć” swoich bohaterów, nękając jednocześnie przeciwnika.

Również pole bitwy wpisuje się w motyw przewodni talii, którym są osłony. Zajęcie Chaty Obi-Wana pozwala na przydzielenie niebieskiej postaci jednego żetonu osłony lub na wydanie jednego zasobu, aby dać osłonę nie-niebieskiej postaci. Sprawia to, że pole bitwy idealnie nadaje się do wspierania Rey, a jego użycie będzie problematycznie dla przeciwników, którzy nie mają niebieskiej postaci.

Początek przygody

Kiedy rozegracie już kilka partii na jednym zestawie podstawowym możecie pomyśleć o zakupieniu drugiego, aby mieć komplet kart i każdą z postaci móc wystawić w wersji elitarnej. Wtedy rozpoczyna się prawdziwa zabawa! Kolejne karty przedstawiające postaci i wydarzenia z całej sagi Star Wars możecie zdobywać dzięki zestawom dodatkowym z serii PrzebudzeńDucha Rebelii i Imperium w stanie wojny.

Mistrzowski pojedynek

Siły Najwyższego Porządku i Ruchu Oporu ścierają się w bitwie o losy Galaktyki. Weź udział w pojedynkach największych bohaterów i złoczyńców świata Star Wars. Po której staniesz stronie? Gdzie przechylisz szalę zwycięstwa?

Zawartość pudełka

Pre-order
14.09 data premiery może ulec zmianie!
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

spartav

(Ocena ogólna: 5.0/5)

Spoko jakość

szelast

(Ocena ogólna: 5.0/5)

szybko i sprawnie dostarczono :)